Subject: Viljandi vallas Ramsi alevikus Keskuse tee 1 DP liikluslahenduse tingimuste taotlus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Feb 2025 16:45:14 +0200

Tere!

Viljandi Vallavalitsus algatas 04.02.2025 korraldusega 55 Viljandi vallas
Ramsi alevikus Keskuse tee 1 kat.  62903:003:0006 detailplaneeringu.
Planeeringuga soovitakse määratleda ehitustingimused krundile olemasoleva
amortiseerunud kauplusehoone asemele uue kauplusehoone rajamiseks.

Kauplusehoonet teenindava transpordi pääsuks on soov rajada uus juurdesõit
24158 Ramsi teelt krundi põhjaosast likvideerides olemasoleva juurdesõidu
24158 Ramsi teelt krundi loodeosas jättes toimima sealt pääsu vaid
jalakäijatele.

Palun teiepoolseid tingimusi DP lahenduse koostamiseks.

Manuses kavatsuste visualiseering ja algatamiskorralduse materjalid.

Lugupidamisega

Kalle Kadalipp

Arhitekt

Projektikoda OÜ

5114378

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.